اخبار

3 "شهریار" پزشکی کرمانشاه تجلیل می‌شوند

3 "شهریار" پزشکی کرمانشاه تجلیل می‌شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری آیین نکوداشت "شهریاران" پزشکی کرمانشاه و تجلیل از سه پزشک پیشکسوت کرمانشاهی خبر داد.

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به همکاری مشترک سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه و نظام پزشکی در برگزاری این مراسم با دانشگاه، گفت: باور داریم کرمانشاه داشته های ارزشمندی دارد که باید به مردم آن معرفی شود و یکی از همین داشته های ارزشمند پزشکان پیشکسوتی هستند که عمری را در راه خدمت به مردم این استان صرف کرده‌اند.

وی افزود: در همین راستا تصمیم بر این شد که از سه پزشک پیشکسوت؛ دکتر محسن امامی آل آقا، دکتر معصومعلی معصومی و دکتر فتاح فرخی طی آیینی تجلیل شود.

دکتر مرادی تصریح کرد: دکتر "محسن امامی آل آقا" متخصص پاتولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و موسس آزمایشگاه "رازی" هستند که چند دهه خدمت صادقانه در کرمانشاه را در پرونده کاری خود دارند.

وی افزود: دکتر "فتاح فرخی" هم جراح عمومی بوده که خدمات بسیاری در این استان داشته اند و خدمت برجسته‌شان به دوران جنگ تحمیلی مربوط می‌شود که اعمال جراحی بسیاری را در همین دوران در بیمارستان های مختلف استان انجام دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دکتر "معصومعلی معصومی" هم که چهره شناخته شده و معروف به پزشک "پنجه طلایی" هستند که اعمال جراحی بسیاری در حوزه قلب و عروق انجام داده‌اند.

دکتر مرادی از برگزاری این مراسم در ساعت 9 تا 12 ظهر روز پنجشنبه (4 مهر) در تالار "برق" کرمانشاه خبر داد وافزود: حضور در این مراسم برای عموم آزاد است و امیدواریم بیشتر بیمارانی که از خدمات این سه بزرگوار بهره مند شده‌اند در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: در این مراسم نشان شهریاری و نشان دانشگاهی به این سه پزشک پیشکسوت اهدا می‌شود.
۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید