اخبار

وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند/ افتتاح ۴۰ پروژه حوزه سلامت مناطق زلزله زده در این سفر

وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند/ افتتاح ۴۰ پروژه حوزه سلامت مناطق زلزله زده در این سفر
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر وزیر بهداشت به استان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش مفدا کرمانشاه ، به نقل از ایسنا ، دکتر محمودرضا مرادی اظهار کرد: در سفر وزیر که پنجشنبه همین هفته خواهد بود، حدود ۴۰ پروژه حوزه سلامت در مناطق زلزله زده استان به بهره برداری میرسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل ۱۳ پروژه دانشگاهی و ۲۷ پروژه ای است که توسط خیرین ساخته شده  است.

دکتر مرادی به سفر سال گذشته وزیربهداشت همراه جمعی از خیرین به مناطق زلزله زده استان اشاره کرد و افزود: در این سفر تفاهم نامه ای میان خیرین و وزارت بهداشت برای احداث مراکز سلامت در مناطق زلزله زده به امضا رسید.

وی افزود: اکنون با گذشت یک سال از این سفر ۲۷خانه بهداشت که توسط خیرین ساخته شده آماده بهره برداری است که در این سفر با حضور وزیر بهداشت افتتاح میشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد، ۱۹ خانه بهداشت در شهرستان سرپل ذهاب، سه خانه بهداشت در شهرستان جوانرود، دو مورد در شهرستان اسلام آبادغرب و در هریک از شهرستان های قصرشیرین،گیلانغرب و ثلاث باباجانی نیز یک خانه بهداشت افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این سفر همچنین ۱۳ پروژه بخش دانشگاهی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری میرسد.

دکتر مرادی مقاوم سازی و بهسازی بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب را از مهم ترین این پروژه ها عنوان کرد و افزود: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

دکتر مرادی افتتاح بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی، افتتاح تعمیرات نوسازی بیمارستان قصرشیرین و تعمیرات هتلینگ بیمارستان اسلام آبادغرب را از دیگر پروژه های افتتاحی در این سفر عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد : در این سفر طی مراسمی از خیرین فعال در مناطق زلزله زده نیز قدردانی می‌شود.

۵ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید